Forum Akademia Medyczna we Wrocławiu Strona Główna Akademia Medyczna we Wrocławiu
...::Forum ratowników medycznych Akademii Medycznej we Wrocławiu::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Regulamin forum

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Akademia Medyczna we Wrocławiu Strona Główna -> ..:: REGULAMIN FORUM ::..
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starosta emeryt
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:09, 20 Lut 2006    Temat postu: Regulamin forum

Regulamin Forum

I. Informacje ogólne:


1. Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.
2. Obowiązują zasady kultury, nie nadużywamy wulgaryzmów.
3. Nie cytujemy na forum korespondencji prywatnej bez zezwolenia rozmówcy.
4. Cytując tekst z jakiegokolwiek innego źródła podajemy go jako cytat z podaniem dokładnego źródła skąd pochodzi.
5. Przed założeniem nowego tematu sprawdzamy czy wątek o podobnym temacie już istnieje.
6. Unikamy wypowiedzi nic nie wnoszących do dyskusji (szczególnie jednozdaniowych) oraz wpisów w stylu "zgadzam się", "masz rację". Staramy się aby wypowiedź była bardziej rozbudowana.
7. Nie nadużywamy możliwości wstawiania tzw. "emotoikon" oraz używania kolorów w postach.
8. Maksymalna wielkość podpisu / sygnatury wynosi 255 znaków.
9. Maksymalny rozmiar avatarka wynosi 70x70 pikseli i rozmiar do 7 kB.
10. Zabrania się umieszczanie avatartka o treściach pornograficznych, rasistowskich i antysemickich.
11. Na forum obowiązuje język polski wraz z wszystkimi jego regułami gramatycznymi, ortograficznymi, interpunkcyjnymi itp. Jeśli ktoś ma problemy, niech skorzysta z edytora tekstu, a następnie przeniesie tekst na forum używając metody copy- paste. Nie dotyczy pisania bez polskich znaków, co często jest problemem stricte technicznym.
12. Nie piszemy DUŻYMI LITERAMI. Zgodnie z netykietą oznacza to podniesiony głos, a nikt nie lubi jak się na niego krzyczy
13. Cytując czyjąś wypowiedź, cytujemy tylko ten fragment na który odpowiadamy, bądź który komentujemy.
14. Dostęp do pisania na forum mają tylko zarejestrowani użytkownicy.
15. Kolor czerwony jest używany tylko do adnotacji administracyjnych i moderatorskich.
16. Tytuł nowego tematu musi nawiązywać do treści zawartych w wiadomości.
17. W punktach nieuregulowanych niniejszym regulaminem prawo do rozstrzygania wszelkich sporów maja administratorzy i moderatorzy

II. Na forum zabrania się:

1. Prowadzenia prywatnych dyskusji lub dyskusji nie związanych z tematem wątku.
2. Obrażania innych osób.
3. Umieszczania w postach plików graficznych niewiele wnoszących do dyskusji
4. Zaśmiecania wątków wypowiedziami nie związanymi z tematem.
5. Używania cudzych avatarów bez zgody właściciela.
6. Umieszczania postów o tej samej treści w różnych działach forum.
7. Podwójnego rejestrowania się na forum. I korzystania z więcej niż jednego nicka.

III. W przypadku naruszenia powyższych zasad moderatorzy zastrzegają sobie możliwość:

1. Usunięcia postów.
2. Usunięcia tematów.
3. Usunięcia użytkownika naruszającego regulamin.
4. Nadania użytkownikowi rangi "Szkodnik" (za 3 ostrzeżenia) bądź "Dywersant" (za 4 ostrzeżenia).
5. Przyznawania użytkownikom łamiącym regulamin ostrzeżeń (4 ostrzeżenia) ban
6. Nałożenie czasowego bana na użytkownika (pierwsze ostrzeżenie - tygodniowy ban, drugie - ban na dwa tygodnie, trzecie - ban na miesiąc, czwarte - ban dożywotni)
7. Przewiduje się przyznawanie UPOMNIEŃ - za nieprzestrzeganie obowiązujących zasad na forum. Mają one charakter pouczenia
8. Przyznawanie użytkownikom notorycznych upomnień, prowadzi do otrzymania OSTRZEŻENIA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Akademia Medyczna we Wrocławiu Strona Główna -> ..:: REGULAMIN FORUM ::.. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin